השותפים של מיקרוסופט מברכים על ההכרזה שלה מהבוקר על פתיחת אזור ישראל. לדברי אחד השותפים "ההכרזה עבורנו נותנת לנו יכולת מכירה הרבה יותר טובה. היום לקוח יכול לבחור שהמידע שלו יישב בישראל לגמרי וזו בשורה גדולה מאוד בהרבה היבטים" אמר.
נזכיר שלקוחות בוחרים את האזור שבו הם רוצים שהמידע שלהם יאוחסן. העברת המידע מאזור כלשהו אינה כרוכה בתשלום והמחירים קבועים בכל העולם. הוא הוסיף "אבל לא לכל החברות זה בשורה גדולה, כי יש הרבה חברות, בעיקר סטארטאפים, או חברות רב לאומיות שבעצם הם משתמשות בכמה אתרים בעולם. למי שצריך שהמידע שלו יישב בישראל זה שירות חשוב מאוד, כי הוא גם מגובה כאן ב – 3 אתרים. זה לא באתר אחד. זאת אומרת שיש פה שרידות מלאה וזו בשורה ענקית".
מכיוון שמיקרוסופט עובדת דרך ערוצי הפצה מקומיים ניתן להניח שנראה בקרוב חלק משותפיה מקדמים מכירות של השירות החדש שהוא מעודכן לישראל. יש גם חברות שחייבות מבחינה רגולטורית שהמידע יישב בישראל ולכן פתיחת המרכז המקומי מאוד חשובה להם.
נקודה נוספת לדבריו היא שההכרזה על אזור ישראל מעודדת לקוחות חדשים לעבור לענן. "זה מביא המון לקוחות. זה מקדם את הטכנולוגיה ממש לתוך ישראל, וזה יכול לעודד הרבה עסקים גם קטנים, שעכשיו אפשר פשוט להגיד לו שיבוא וינסה כי זה קל יותר כשזה מקומי. פעם הוא היה אומר עזוב אותי, לא רוצה, כי זה לא ישב בישראל. עכשיו הכל נמצא בארץ, אז זה נותן יותר תחושת ביטחון".
















