משרד התקשורת לא ממהר להשיב לתלונות הפלשתינים לארגון ה – ITU בדבר ניתוקי רשתות התקשורת הפלשתיניות ברצועת עזה ובכל מקרה ההתייחסות תהיה שהרשתות לא נותקו והן עובדות לסירוגין, כך אומרים גורמים במשרד התקשורת. לאחרונה פרסמנו שמשרד התקשורת קיבל פנייה מארגון ה – ITU בעקבות תלונות של הפלשתינים שמבקשים להחזיר את הרשתות לפעילות תקינה בעזה https://zmanavir.co.il/internet/22010/ .
במשרד התקשורת אומרים כי התלונה מוכרת להם והיא הופצה על ידי הפלשתינאים ובכל מקרה לא מדובר בניתוק של הרצועה מתקשורת לחלוטין אלא שהדבר נעשה בהתאם לשיקולי ביטחון.
נדגיש כי אחד השיקולים שמשרד התקשורת שוקל הוא כיצד להיערך להתקפה הפלשתינית שצפויה בשבוע הבא במסגרת כנס ה – WRC בדובאי. הפלשתינים כבר דוחפים שלל הצעות נגד ישראל שהחליטה כרגע שלא להשתתף בועידה בשל המצב הבטחוני. כרגע ממשיכים לברר האם ישראל תוכל להופיע בזום ולהציג את עמדתה ביחס למהלכים הפלשתיניים, כאשר במקביל נעשים מאמצים לתיאום עמדות מול האמריקאים.
במשרד התקשורת חוששים שייגרם נזק מדיני כתוצאה מאי השתתפותה של ישראל בועידה וכפי שציינו ייתכן שבסופו של דבר תצא משלחת מצומצמת מאד.
















