עוד רבעון רגיל לבזק. בזק נייח מסיימת את הרבעון השלישי של השנה עם קיפאון בהכנסות שהסתכמו ב – 1.084 מיליארד שקל, קיטון של 2 מיליון שקל לעומת המקביל אשתקד, וקיטון של 4.3% לעומת הרבעון הקודם. הירידה בהכנסות נובעת בין היתר מהעובדה שהחברה נכנסה לשלב נוסף של הפחתה בתעריפי הטלפוניה שלה בעקבות הרפורמה של משרד התקשורת.
הרווח התפעולי ברבעון צנח ל – 310 מיליון שקל, ירידה של 21.7% לעומת המקביל אשתקד ו – 29.6% לעומת הקודם. הירידה ברווח התפעולי מגיעה כתוצאה מהפרשה שביצעה החברה בסך 75 מיליון שקל להסכם עם העובדים, אך היא קוזזה מביטול התשלומים לקרן האוניברסלית בסך 40 מיליון שקל.
הרווח הנקי הסתכם ב – 192 מיליון שקל, ירידה של 18.3% לעומת המקביל אשתקד ו – ירידה של 27.2% לעומת הרבעון הקודם וגם ירידה זו קשורה להפרשה לעובדים. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-252 מיליון שקל, עלייה של כ-6.3%. הוצאות השכר שהן נקודת תורפה בבזק הסתכמו בכ-250 מיליון שקל, עלייה של כ-3.3%, אשר נבעה בעיקר מעדכוני שכר וקליטת עובדים עבור פרויקט הסיבים.
החברה חיברה 82 אלף מנויים ברבעון לסיבים אופטיים ויש לה כעת 506 אלף כולל לקוחות שוק סיטונאי. מספר מנויי החברה בסיבים עומד על 335 אלף. החברה השלימה פריסה ב – 1.962 מיליון משקי בית נכון לסוף הרבעון ויש לה נכון לעכשיו מעל ל – 2 מיליון משקי בית מחוברים.
הכנסות הקבוצה הסתכמו בכ-2.3 מיליארד שקל, עלייה של כ-0.1%, אשר נבעה בעיקר מגידול בהכנסות yes בקיזוז ירידה בקישוריות בפלאפון. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023 הסתכמו בכ-6.9 מיליארד שקל, עלייה של כ-1.9%.
















