רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, מנסה להוציא מים מן הסלע לאחר שקיבל חברה במשבר קשה ביותר, ונראה שהוא מצליח לחזק את פעילותה, למרות השחיקה הדרמטית במספר לקוחות ה – ISP שעוברים לבזק.
בזק בינלאומי, או בשמה החדש בזק בינלאומי TECH, מסיימת את הרבעון השלישי עם הכנסות של 303 מיליון שקל, ירידה של 2.6% לעומת המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ב – 20 מיליון שקל, גידול של 17.6%. נזכיר שבשל אירועי עבר חשבונאיים החברה רשומה בשווי פעילות שלילי של 162 מיליון שקל ונאלצה להכיר בירידת ערך של 57 מיליון שקל נוספים כתוצאה מעדכון בהערכת השווי שלה.
החברה דיווחה על EBITDA (רווח תפעולי לפני הפרשות ומסים) שהסתכם בכ-49 מיליון שקל, דומה לרבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-50 מיליון שקל (שיעור EBITDA מתואם – 16.5%), ירידה של כ-3.8%.
הרווח הנקי הסתכם בכ-17 מיליון שקל, עלייה של 6.3%. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-18 מיליון שקל, ירידה של כ-5.3%. התזרים החופשי הסתכם בכ-1 מיליון שקל, לעומת תזרים חופשי שלילי של כ-27 מיליון שקל ברבעון המקביל. השיפור בתזרים החופשי ברבעון נבע בעיקר מפערי עיתוי בהון החוזר בקיזוז גידול בהשקעות.
רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי TECH: "כחברה המספקת שירותים חיוניים וקריטיים, התגייסנו מיד עם פרוץ המלחמה לטובת תמיכה ושירות מסביב לשעון לצה"ל וכוחות הבטחון, כוחות ההצלה ועסקים בכל רחבי הארץ. בימים מאתגרים אלו אנו מבינים את משמעות התפקיד שלנו בשעת חירום וכל העובדים מגויסים למאמץ בצורה מעוררת השראה.
התוצאות הכספיות שלנו מראות כי המיקוד שלנו במגזר העסקי מוכיח את עצמו ובא לידי ביטוי בגידול בהכנסות מפעילות עסקית, צמיחה של כ-65% ברווח הנקי המתואם וצמיחה ב-EBIDTA המתואם בתשעת החודשים הראשונים של 2023. החברה ממשיכה במגמת הגידול בפעילות משירותים עסקיים בתחומי התקשורת, סייבר, אינטגרציה, חוות שרתים וענן ציבורי".
















