פרטנר מסיימת את הרבעון השלישי עם ירידה של 2.1% בהכנסות משירותים במגזר הסלולר (בניכוי קש"ג) המסתכמים ב – 359 מיליון שקל, ועליה של 9 מיליון שקל לעומת הרבעון הקודם.
ההכנסות ממכירת ציוד במגזר הנייד הסתכמו ב – 105 מיליון שקל, ירידה של 21.8%, וירידה של 9.5% לעומת הרבעון הקודם.
במגזר הנייח החברה רשמה עלייה של 5.1% (בנטרול קש"ג) ל -289 מיליון שקל, ובסך הכל הכנסות של הקבוצה נרשמה ירידה של 4% ל – 749 מיליון שקל בנטרול קש"ג.
הרווח התפעולי הסתכם ב-85 מיליון שקל גידול של כ- 1% בהשוואה ל-84 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. ה-EBITDA מתואם מציג לדברי פרטנר שיא של 9 שנים והסתכם ל- 283 מיליון שקל, גידול של כ- 3% בהשוואה ל-276 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד.
הרווח הנקי הסתכם ב- 56 מיליון שקל, צמיחה של כ- 10% בהשוואה ל-51 מיליון שקל ברבעון השלישי שנה שעברה.
מבחינת מדדים תפעולייים החברה דיווחה על פריסה עצמאית ב- 1.018 מיליון משקי בית בסוף הרבעון השלישי, עלייה של 27 אלף בהשוואה לרבעון קודם.
בסיס מנויי סיבים אופטיים של פרטנר הסתכם ב- 353 אלף בסוף הרבעון השלישי, צמיחה של 19 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם.
החברה דיווחה גם שבמסגרת הסכם ה-IRU שנחתם עם בזק ונכנס לתוקפו בינואר, רכשה החברה זכות שימוש ב- 120 אלף קווי סיבים של בזק על פני 5 שנים (5 פעימות שנתיות של 24 אלף קווים). נכון לסוף הרבעון, פרטנר כבר מממשת את הפעימה השלישית של ההסכם, עם 63 אלף מנויים על תשתית הסיבים של בזק. בסיס מנויי אינטרנט הסתכם ב- 434 אלף, גידול של 7 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם.
בתחום הטלוויזיה החברה מאבדת 3 אלפים מנויים ברבעון וכרגע היא עם 210 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם.
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנחנו מרוצים מאוד מתוצאות הרבעון השלישי המבטאות את הצעדים שלנו ומשקפות איתנות פיננסית. בעת הזו, מדינת ישראל היא בראש סדר העדיפויות שלנו. החברה ועובדיה עסוקים בלתרום את חלקנו במלחמה, בלשרת את לקוחותינו ולדאוג ולסייע לתושבי ישראל וכוחות הביטחון, שצריכים אותנו".
















