שר התקשורת שלמה קרעי צייץ הבוקר על סיכום עקרוני להפעלת שירות סטארלינק בישראל, וזאת על רקע הגעתו הצפויה של אילון מאסק לישראל. קרעי הדגיש שבעקבות הסיכום, מוצרי החברה יוכלו להיות משווקים בישראל רק באישור של משרד התקשורת לרבות רצועת עזה.
נזכיר שעד השבוע שעבר https://zmanavir.co.il/internet/22146 התחושה במשרד התקשורת הייתה שאין מה להתעסק עם סטארלינק וזאת על רקע המשך ההתבטאויות האנטישמיות מצד אילון מאסק וניתוק היחסים בינו לבין חלק מהחברות הגדולות בארה"ב שהודיעו שיפסיקו לפרסם ב – X לשעבר טוויטר.
ככל הנראה מאסק שהבין שהוא כבר לא שולט בגובה הלהבות, החליט להגיע לישראל על מנת לנסות ולפתור את הבעיה ולהיפגש עם ראש הממשלה ונשיא המדינה. במקביל, משרד התקשורת לא זז מעמדותיו וקבע שורה של דרישות שימנעו מהמוצר של סטארלינק להיכנס לישראל ללא פיקוח.
כפי שחשפנו המועמדת המובילה לשיווק הפתרון של סטארלינק היא גילת טלקום.
















