תומר ראב"ד מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון בזק ויחליף את גיל שרון שפרש. ראב"ד הוא מנכ"ל ביקום השולטת בבזק ונציג בעלת השליטה בישראל סרצ'לייט. המינוי של ראב"ד מייצר לחברה בעיקר שקט תעשייתי בתקופה הנוכחית היות והחברה נמצאת במצב שבו בעלי השליטה צפויים לנסות ולמכור אותה.
המינוי של ראב"ד ייכנס לתוקפו החל מה – 1 בינואר 2024 מה שאומר שגם גיל שרון יקדים את פרישתו מהחברה. נציין כי המינוי מחויב באישור אסיפה כללית לכשתתכנס.
ראב"ד קיבל עשרות של מועמדים מכל מגזרי המשק שרצו את התפקיד. מדובר בחברי כנסת לשעבר, שרים והיו שמועות גם על ראשי ממשלה לשעבר שהתעניינו בתפקיד. גם ראב"ד בעצמו בשלב מסוים כשנשאל השיב שהוא אינו מתכוון לקחת את התפקיד וככל הנראה מדובר בהתפתחות של הימים האחרונים שבהם החליטה בעלת השליטה שהוא יקח את התפקיד.
אחת הסברות היא שמינוי של גורם חיצוני היה מייצר זעזועים נוספים בקבוצה שבעיקר רוצה שקט ובמקביל לראות את מחיר המניה שלה מטפס חזרה, ומכאן הדרך למינוי של ראב"ד לתפקיד.
יו"ר בזק הנכנס, תומר ראב"ד מסר, "אני רוצה להודות לחבריי בדירקטוריון על האמון בי. אני מאמין שיחד נוכל להביא את קבוצת התקשורת הגדולה בישראל לכבוש פסגות נוספות. אני מבקש להודות באופן אישי לעובדי ועובדות בזק, פלאפון, בזק בינלאומי, יס ובזק און-ליין, על מחויבותם האישית ותרומתם יוצאת הדופן בזירות רבות ומורכבות, לטובת המדינה, אזרחיה, כוחות הביטחון שלה והחברה בכל ימות השנה ובמיוחד בימי מלחמה מאתגרים אלה. אני גאה בכם ושמח להוביל אתכם מעתה. אבקש להביע את הערכתי לגיל, היו"ר היוצא, על תרומתו הרבה לקבוצה במהלך 3 השנים האחרונות. קבוצת בזק תמשיך להיות הקבוצה המובילה בישראל בהשקעות בתשתיות טכנולוגיות ובבניית מוצרים ושירותים בתחום התקשורת על מנת להבטיח לכולנו איכות חיים יעילה, נגישה ואיכותית ועל מנת לאפשר את המשך צמיחת המשק, והשארת ישראל בחזית הטכנולוגיה".
















