פרויקט התקשורת של קצא"א להנחת סיב אופטי שיחבר את אילת ואשקלון על בסיס נתיב שברשותה מתקדם. לאחר שהושלם חלק מרכזי בתיכנון התוואי נודע כי בקרוב החברה צפויה להתקדם בשני נושאים: הראשון הוא בניית תחנות הנחיתה באילת ואשקלון בשטחי קצ"א. מדובר בתחנות מודולריות שיהיו מסוגלות להכיל חיבורים למספר כבלים תת ימיים ובשלב הראשון יהיו בנויות ל – 2 כבלים בלבד. החברה יצאה במכרז לבחירת זוכה שיקים את 2 התחנות במקביל. הנושא השני הוא השלמה של מכרז לבחירת 4 קבלנים להשחלת סיבים אופטיים ב – 4 מקטעים שונים של הפרויקט, וזאת על מנת לזרז אותו.
לגבי האופציה הראשונה ככל הנראה תיבחר חברה בינלאומית שמתמחה בפרויקטים מהסוג הזה.
















