פלאפון התגייסה לטובת החברה אחות yes במאבק מול Free TV של קשת ושתיהן הפסיקו לפרסם בערוץ 12 בחודשים האחרונים. במקביל קיים פיצוץ בין החברות סביב הסכם השידורים ב – yes שמסתיים בסוף השנה. מדובר באירוע קיצון המזכיר את הקרב האחרון של קשת מול הוט שהגיע אף לבית המשפט ביוני האחרון, לאחר שהוט התעמתה עם קשת סביב שידורי Free TV וניסתה לחמוק מתשלום על שירותי הצפייה הנדחית בערוץ 12.
ההסכם בין קשת ופלאפון מסתיים בסוף השנה. בחודשים האחרונים מאז עלתה לאוויר Free TV שתי החברות חדלו לפרסם ב – 12 אך המשיכו לפרסם בערוצים אחרים ומכאן ההחרפה בעימות שכן בניגוד לחברות אחרות שהפסיקו כליל את הפרסום בכל הערוצים, ב – yes ובפלאפון החליטו להפסיק ולפרסם רק אצלה.
הוט ו – yes נאבקו למנוע את עליית Free TV לאוויר אך בסוף לא הצליחו ובג"ץ אף דחה עתירה של הוט בנושא. החברות טוענות שקשת מקדמת את הפלטפורמה של Free TV בערוץ 12 בהיקף חסר תקדים המוערך בעשרות מיליוני שקלים תוך ניצול כוחה לרעה.
מפלאפון ו- yes נמסר: "החברות בוחנות את שיקולי שיבוץ המדיה שלהן מעת לעת"

















למה לא צרפו לזה את בזק?חבל! זה היה מסתכם בהפסד של עוד עשרות מליוני שקלים מפרסומות
ולצרץ לזה את בזק בינלאומי ועוד כמה חברות שהן ידידות שלהם כדי לדפוק את ערותץ הזבל הזה עוד ועוד
השתן על הלהם ב 12 לראש מהמזן
בסהכ ערוץ בבונים מלא בבתכנים קלוקלים או לא מעניינים
FREE זה לא ממש FREE ובכלל מתקבל רושם כללי, שאין התלהבות ממנו פרט לחובבי ספורט שמוכרחים את הערוצים
אין להם מה להציע
זה מיזם כושל או הולך וכושל שעלה להם הון עתק