משרד התקשורת במגעים מתקדמים עם משרד הביטחון וצה"ל (ככל הנראה חושן) שיאפשרו לפלאפון הזדמנות שווה לעלות על אתרים סלולריים בבסיסי צה"ל. כיום רק PHI (החברה המשותפת לפרטנר והוט מובייל) וסלקום, רשאיות לעלות על תרנים בבסיסי צה"ל בכל הארץ וזאת כחלק מהסכמים שיש להם מול הצבא בעקבות זכיות במכרזים. פלאפון מנועה היות והיא לא חלק מכך ולכן נוצרה בעיה שבאה לידי ביטוי במלחמה בעיקר, שלקוחותיה לא יכלו לקבל שירות בבסיסי צה"ל שהיו עמוסים מאוד.
כתוצאה מכך החברה קיבלה היתר זמני לעלות במספר בסיסי צבא תוך שהיא מתחייבת שתפרק את אותם אתרים מיד לאחר המלחמה ופלאפון הסכימה לכך. השינוי המסתמן כעת הוא שפלאפון תקבל הזדמנות שווה ותוכל לעלות על התרנים בכל בסיסי צה"ל באופן שווה, בהן יושבות סלקום ו – PHI גם לאחר המלחמה.
עבור פלאפון יש לכך חשיבות רבה גם בהקשר של יהודה ושומרון, שם בבסיסים רבים היה למתחרותיה יתרון מובהק היות והיא לא יכלה להקים אתרים באותם מיקומים. בנוסף פלאפון גם לא תיאלץ לפרק את האתרים שהקימה תחת האישור הזמני שקיבלה.
















