סלקום והוט מובייל עצרו את הטבת הדור החמישי ללקוחות שיש ברשותם מכשיר תומך. פרטנר היא כרגע החברה היחידה שממשיכה עם ההטבה, ונזכיר שהיא הייתה גם החברה שהחלה במבצע עקב המלחמה. פלאפון לא נכנסה למהלך כשהיא טוענת שאין למהלך משמעות רבה מבחינתה היות ויש לה כבר מעל למיליון לקוחות שמנויים על חבילות 5G.
סלקום והוט מובייל הצטרפו למהלך של פרטנר שהודיעה שפתחה את השימוש ב – 5G לכל הלקוחות שיש ברשותם מכשיר תומך. הרציונל היה להרחיב את השימוש ללקוחות בזמן המלחמה אך במקביל גם לאפשר ללקוחות להתרגל לשירות ולחוות את החוויה של שימוש ב – 5G, כך שכאשר תסתיים ההטבה הם יבקשו להמשיך את השירות בתשלום.
כאמור סלקום והוט מובייל עצרו את ההטבה, אך בפרטנר ממשיכים אותה כנראה מתוך הערכה שהיא עושה את פעולתה וזה הדבר הנכון לעשות בעת מלחמה.
בחברות אישרו את הידיעה.
















