למרות אתרים סלולריים שנפגעו בצפון, ושטרם חזרו לתפקוד, במשרד התקשורת ובחברות הסלולר מביעים סיפוק רב מהאופן שבו חברת חשמל מתגייסת לסייע בטיפול במתקני תקשורת שנפגעים כתוצאה מהפסקות חשמל. לדברי גורמים המעורבים בנושא, ניכר שחח"י עברה שינוי ממשי בנושא הזה אחרי פרוץ המלחמה, ועובדי החברה כולל המנהלים שינו גישה וממהרים לתקן תקלות חשמל, לעתים גם תחת סיכון חיים.
מקורות בחברות הסלולר אומרים שעדיין ישנם אתרים לא מתפקדים באזורי לחימה אך החברות מצאו פתרונות ורשתות הסלולר מתפקדות היטב, ולא רק אלו שעובדות עבור צה"ל. ברוב המקרים שבהם ישנם אתרים שלא מתפקדים זה לא בגלל בעיות חשמל, שכן חח"י התגייסה לטובת הנושא, אלא בגלל שמדובר בעבודות אזרחיות שנדרש פיסית להגיע לאתר ולטפל בו, וצה"ל לא מאפשר זאת בשל הסכנה הביטחונית לחיי העובדים.
















