משרד האנרגיה בוחן פנייה של משרד התקשורת לחייב את חברת חשמל ביידוע מראש על כל הפסקת חשמל למשך יותר משעתיים באתרים שבהם יש מתקני תקשורת, כך נודע ל – zmanavir. השבתה יזומה של אתרים מעבר לשעתיים משמעה שהאתרים יחדלו מלפעול ללא חשמל שכן המצברים באתרים לא מספיקים ליותר משעתיים. המשרד רוצה להיות מתואם עם חח"י בנושא הזה והיות ומשרד האנרגיה הוא המפקח של חח"י הוא מבקש ממנו לתת את ההנחייה וזאת בתקופת המלחמה.
במשרד התקשורת מקבלים עדכונים על מצב הרשתות הסלולריות באופן רציף, והם מעודכנים עד לרמת האתר הספציפי. החברות נדרשים לעדכן את המשרד בשורה של נושאים הנוגעים גם לרשתות הנייחות ולעתים הדבר מעורר ביקורת על התערבות יתירה.
ממשרד האנרגיה נמסר: "משרד האנרגיה והתשתיות פועל מול כל משרדי הממשלה על מנת להבטיח רציפות תפקודית במשק. במסגרת זאת, המשרד פועל מול המשרדים השונים לגבי תרחישי הייחוס של רח"ל".
















