יוסי כהן, כיום ראש תחום אסטרטגיה, טכנולוגיה, שיווק ופיתוח עסקי של אריקסון בצפון אמריקה, מונה לתפקיד מנכ"ל צפון אמריקה וסגן נשיא בכיר בחברה העולמית. כהן יהיה חבר בצוות ההנהלה של אריקסון וידווח למנכ"ל. כהן ניהל בעברו את התיק של פלאפון באריקסון והיה מי שהוביל את הזכייה של החברה במכרז הדור השלישי. לאחר ההצלחה במכרז הוא סומן כפוטנציאל ניהולי ומונה לתפקיד בכיר באריקסון יפן ובהמשך ניהל את תיק הלקוח של המפעיל סופטבנק. משם עבר לתפקידים נוספים בשבדיה וארה"ב עד התפקיד האחרון שלו בארה"ב.
בהודעת החברה נמסר שלכהן קדנציה רבת פנים של 22 שנים באריקסון, והוא מביא מומחיות גלובלית בטכנולוגיה, עסקים, תפעול וחדשנות. תפקידיו בתוך אריקסון כוללים את ראש יחידת הלקוחות Verizon, ראש תחום מכירות רדיו וניהול עסקי גלובלי בשטוקהולם, וראש יחידת הלקוחות העולמית Softbank בטוקיו. הניסיון שלו משתרע מעבר לאריקסון, וכולל תפקידים בסטארט-אפ של טכנולוגיית טלקומוניקציה ובמפעיל סלולרי.
Börje Ekholm מנכ"ל אריקסון אמר: "ההבנה העמוקה של יוסי בטכנולוגיה ובאסטרטגיה עסקית היא חיונית כאשר אנו מובילים בנוף ה-5G. המומחיות שלו בטיפוח קשרי לקוחות דינמיים וגישה מתקדמת לטכנולוגיה יהיו המפתח בעיצוב הפעילות העתידית שלנו ובשמירה על ההובלה שלנו בתעשייה. הוא מילא תפקיד חשוב בפעילות שלנו בצפון אמריקה בשבע השנים האחרונות ואני שמח שהוא הסכים לקחת על עצמו את התפקיד החדש הזה".
יוסי כהן אמר: "אני מתכבד ונרגש לקחת את התפקיד הזה בתקופה של שינוי בתחום הטלקום. צפון אמריקה נמצאת בחזית החדשנות הטכנולוגית שהופכת חזונות למציאות. המחויבות שלנו חורגת מעבר לטכנולוגיה; מדובר ביצירת קשרי לקוחות מתמשכים. מינוף ההובלה של אריקסון בדור 5, המיקוד שלנו נשאר יציב: העצמת לקוחות לנצל פוטנציאל ולהניע חדשנות. הפרק החדש הזה הוא לא רק אבן דרך אישית. זו הזדמנות לעצב עתיד בשיתוף פעולה".
















