ועד העובדים של סלקום והנהלת החברה מתקרבים להבנות לקראת הסכם קיבוצי חדש, כך נודע ל – zmanavir. ביום רביעי שעבר הסתיימה תקופה של שבועיים שבהם הצדדים אמורים היו לגשר על הפערים ביניהם וזאת אחרי שוועד העובדים קרא להכרזה על סכסוך עבודה. על פי מקורות שונים הצדדים הגיעו להבנות וישנה אופטימיות זהירה שבקרוב הדברים הסתדרו.
ההסכם הקיבוצי החדש מגיע באמצע שלב של העברת השליטה בסלקום לטובת קבוצת פורטיסימו. העובדים דרשו מענקים בגין העברת השליטה, החזרת חלק מהעלאות שכר שהובטחו להם בשנים קודמות ושיפורים נוספים בתנאים של טכנאים וברכבים וכו'.
כרגע הצדדים אינם מעוניינים להגיב עד שהמו"מ לא יושלם.
















