החברות הסלולריות החליטו על הפסקת העבודה המשותפת עם חברת הניהול סטרטגיק שבבעלות מעוז אייגר בנושא האתרים הסלולריים, כך נודע ל – zmanavir. החברות החליטו שימשיכו את העבודה המשותפת בכוחות עצמם מתוך ניסיון להגביר את שיתוף הפעולה ביניהם ובעיקר על סמך ההיכרות המקצועית והאישית בין אנשי ההנדסה העוסקים בתחום בשוטף.
סטרטגיק החלה לעבוד בחודש מאי שנה שעברה על הפרויקט שמטרתו הייתה להגביר את שיתוף הפעולה בהקמת אתרים סלולריים משותפים. החברה עבדה על כך באינטנסיביות והציגה ניתוחים ועבודות כלכליות המצביעות על החיסכון שיכול לנבוע כתוצאה מעבודה משותפת ותיאום בין החברות בנושא. נזכיר כדי שיהיה ברור שהשת"פ קיבל אישורים רגולטוריים.
לאחר שנבנו התשתיות וגובשו תהליכי העבודה השוטפים בהתאם להיקף הפעילות ולסדרי העדיפויות של חלק מהחברות ב- 2024 הצדדים הגיעו למסקנה שאין הצדקה לניהול מרוכז.
מסתבר שמנכ"לי החברות דווקא היו בעד המשך העבודה עם סטרטגיק וראו בה בעיקר עבודה לטווח ארוך. מנגד, הדרגים המקצועיים הביעו עמדה הפוכה וסברו שהם יכולים לשתף פעולה ביניהם לבד ללא צורך בגורם חיצוני מתאם. בסופו של דבר המנכ"לים של החברות לא מצאו טעם לפעול נגד הדרגים המקצועיים ולחייב אותם להיכנס לפרויקט ולכן הוחלט לחזור ולעבוד עצמאית ביניהן.
שיתוף הפעולה בין החברות הותר באופן פסיבי בלבד על מנת לסייע להן בחיסכון בהוצאות ובשיפור הנראות הסביבתי.
















