סלקום הודיעה היום על תוכנית לשווק נתבים וסדרת מוצרים התומכים ב -Wi-Fi 7. ההודעה מגיעה יום אחרי שהוט הודיעה אתמול על השקת נתב התומך ב – Wi-Fi 6E. החברה לא פרסמה את המחיר עדיין שיפורסם בהמשך.
הנתב החדש יושק במחצית השניה של השנה, עשוי מחומרים ממוחזרים בהתאם לאופנה העכשווית, ויתמוך בטכנולוגיה XGS – PON שהושקה ב – IBC כבר בשנה שעברה, ותושק בבזק ככל הנראה באזור חודש מאי וצפויה לתמוך בקצבי גלישה של עד 10 גיגה.
נזכיר שהוט נימקה את ההחלטה לא למכור כרגע נתב התומך ב – 7 בשל העובדה שאין עדיין התקנים התומכים בטכנולוגיה וב – 6E יש, כגון סמסונג גלקסי S24 החדש והאייפון 15.
הנתב החדש של סלקום יאפשר גלישה בשלושה תדרים (2.4Ghz, 5Ghz, 6Ghz) שהטכנולוגיה מאפשרת איחוד ביניהם לטובת רוחב פס גדול משמעותית. לדברי החברה הנתבים החדשים יספקו רוחבי פס גבוהים שיאפשרו חווית צפייה חלקה בטלוויזיות החכמות ברזולוציית k4 ו- k8, זמני תגובה מהירים ויציבות לחוויית גיימינג איכותית, גלישה במקביל בכמות רבה של מכשירים מחוברים ומשתמשים ואפשרות לנהל רשתות נפרדות לאורחים ולמכשירים חכמים בבית (IoT).
סלקום גם תשיק לקראת סוף 2024 אפליקציה ייעודית לשליטה, בקרה וניהול הרשת הביתית באופן עצמאי. המערכת מבוססת יכולות AI להמלצות ללקוח לתפעול תקלות באופן עצמאי, תאפשר ללקוחות לבצע אופטימיזציה של מיקום מגדיל הטווח (ה-MESH) לטובת שיפור הקליטה ברחבי הבית, בקרה על המכשירים המחוברים לרשת הביתית ובהמשך גם יכולות סייבר ובקרת הורים מתקדמות.
דפנה אגסי בר, סמנכ"לית שיווק סלקום: "השנה הקרובה תאופיין בקפיצה טכנולוגית משמעותית עם השקת משפחת המוצרים השלמה, הירוקה והחדשנית, המותאמת לטכנולוגיית ה-WiFi 7 המובילה בעולם ותמיכה בגלישה במהירות 10 גיגה".
















