חברת HOT mobile מצטרפת למגמה והודיעה כי בימים הקרובים תחל להציע חבילות תקשורת, בטכנולוגיית eSIM דרך אתר החברה. אתמול הודיעה פלאפון ראשונה שהיא תאפשר את השירות, ולאחריה פרטנר הצטרפה למהלך. סלקום הודיעה מיד אחרי הוט מובייל, וכנראה הלחץ בנושא עשה את שלו ואי אפשר היה מבחינתה שלא להשיק את השירות, כפי שבעצם קרה מהרגע הראשון שפלאפון הודיעה על כך.
סלקום לא הרחיבה על האופן שבו תספק את השירות אלא מסרה הודעה קצרה לפיה "בהמשך לפניית שר התקשורת ומנכ"לית המשרד, סלקום תשיק ESIM ללקוחותיה בזמן הקרוב".
בכך נפתח שוק ה – eSIM לחלוטין והשאלה היא מה תהיה המשמעות של המהלך הזה והאם הוא יגביר תחרות, ומה זה יעשה למחירי החבילות הנדידה לחו"ל.
הוט מובייל מסרה כי טכנולוגיית ה-eSIM שתוצע ללקוחות, לה נערכו בחברה בחודשים האחרונים, תאפשר להתחבר באופן וירטואלי ולהיפרד מכרטיס הסים המסורתי ומהצורך של הלקוח לקבל מוצר פיזי, ובכך לשדרג את חווית השימוש עם התאמה פשוטה של צרכי המשתמש, ללא צורך בלקיחת כרטיס ובכך להנות מחבילות אטרקטיביות ללא מאמץ.
מבדיקות שערכה החברה עלה כי לכ-35% מסך כל מכשירי הסלולר בישראל תומכים בטכנולוגיית eSIM וכי קצב הגידול השנתי של מכשירים תומכים עומד על כ-25%. כזכור, HOT mobile משווקת שירות eSIM לחו"ל לכל החברות והשיקה בעבר שירות eSIM לשעונים חכמים שמאפשר לבעלי שעוני חכמים של אפל וסמסונג להנות מהטכנולוגיה המתקדמת.
מנכ"ל החברה אילן ברוק "HOT mobile גאה להשיק את שירות ה-eSIM בישראל ולאפשר ללקוחותיה להנות ממחירים אטרקטיביים ומסטנדרט שרות מוביל. שילוב טכנולוגיית ה-eSIM הוא צעד גדול אליו נערכנו במשך זמן, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם הצרכים של הלקוחות שלנו משתנים, HOT Mobile תמשיך להיות מחויבת להתאים ולקדם פתרונות טכנולוגיים שיענו על צרכי הלקוחות. אנו השקענו עשרות מיליוני שקלים לטובת פרישת רשת דור 5 ברחבי הארץ במטרה לאפשר לכל לקוחותינו ליהנות מרשת הסלולר המתקדמת ביותר – וכעת ההצטרפות קלה מתמיד".
















