קבוצת בזק תעניק ל-802 מעובדיה ששירתו במילואים בחודשים האחרונים מענק הוקרה מיוחד. מדובר בכ-7% מסך כל עובדי הקבוצה, כשעלות המענק כ-4.2 מיליון שקלים. הרוב המוחלט של אנשי המילואים בקבוצה ייהנו ממענק בגובה של 6,000 שקלים, כשגובה המענק נקבע לפי אורך שירות המילואים ובחלוקה לשתי קטגוריות בלבד – עד 30 יום ומעל 30 יום. תומר ראב"ד, יו"ר קבוצת בזק: "בארבעת החודשים האחרונים פועל מערך המילואים של צה"ל במסירות והקרבה למען כל אזרחי ישראל, תוך שמאות אלפים משאירים מאחור משפחות, מקומות עבודה וחיים שלמים. במיוחד היום, חשוב לנו להעביר מסר חד וברור לעובדינו ולמשק – משרתי המילואים הם נכס ובלעדיהם, שגרת החיים של כולנו לא הייתה יכולה להתקיים. אנו גאים מעומק הלב בכל עובדינו משרתי המילואים ונמשיך לעטוף אותם ולהעניק להם תמיכה במגוון דרכים. לצד זאת, קבוצת בזק ממשיכה כל העת בתרומה לקהילה ובעשייה הרחבה והמשמעותית במסגרת המאמץ המלחמתי של החברה האזרחית שנמשך כל העת".
המהלך מצטרף לשורה של מהלכים שביצעו החברות בקבוצה כדי לסייע לעובדים ולבני משפחותיהם בתקופה המורכבת. כבר לאחר ה-7 באוקטובר, בחברות הוקמו מערכי ליווי ותמיכה אשר העניקו סיוע סוציאלי, נפשי וכלכלי למשפחות העובדים שנפגעו באופן ישיר ועקיף מאירועי המלחמה וכן קיימו תהליכים סדורים לליווי ותמיכה בקליטה חזרה לשגרה את עובדי המילואים. את המהלך יזם הדירקטוריון והמענק למילואימניקים ייכנס באופן ישיר לחשבונות העובדים.
עובדי בזק קווי לקחו חלק במיזמים חברתיים רבים כגון קיום אלפי שיחות לקשישים בודדים וניצולי שואה שהושפעו מהמלחמה, ביקור ותמיכה במאות משפחות שכולות בשיתוף עמותת "אור למשפחות" והפיכת משרדי בזק ברחבי הארץ למרכזי איסוף ציוד לחיילים ומפונים אשר שונעו בהתנדבות על ידי טכנאי החברה לכל רחבי הארץ. בנוסף, בפרויקט רחב חיברה החברה כתרומה כ-1,000 מקלטים ציבוריים בצפון ל-Wi-Fi חינם ועוד מאות שירותי תקשורת חיוניים למלונות ובנייני מפונים, חמ"לים ויוזמות אזרחיות הפועלות עבור תושבי הדרום וחיילי צה"ל. החברה הקימה גם את "עוטף ישראל" – האתר הגדול בארץ ליצירת קשר בין בעלי מקצוע ועסקים שנפגעו מהמלחמה לצרכנים ברחבי הארץ.
איציק בסלו, יו"ר ועד העובדים של בזק, הודה לראב"ד על המהלך במכתב ששלח לעובדים, מה שאומר שגם בתקופות של מתח הוועד ידע להכיר תודה על פעולות שנעשות לטובתם.
















