ההסתדרות, סלקום וועד העובדים בחברה, חתמו היום (ג') על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם נחתם ל – 3 שנים ויחול על כ-3,200 עובדי הקבוצה בהם עובדי החברות סלקום, דינמיקה סלולר וגולן טלקום. ההסכם החדש כולל תוספות שכר של 10% לכל תקופת ההסכם (עד שנת 2027).
בהודעה שפרסמו הצדדים הם מציינים כי עובדים בדרגות השכר שמתחת לשכר הממוצע במשק, יהיו זכאים לתוספת שכר נוספת החל משנת 2026. גובה התוספת, במקרה זה, יעמוד על שיעור עלייתו של שכר המינימום במשק. ההסכם משפר גם את גובה תקציב ההסעדה היומי בכרטיס נטען לעובדי חוץ, שיעמוד על 52 שקל ליום (כולל השתתפות העובד).
ככל שתושלם ותאושר עסקת המכירה ושינוי הבעלות הצפוי, יהיו עובדי קבוצת סלקום זכאים למענק מכירה מיוחד בהתאם לוותק. בנוסף במהלך שנת 2024, ישולם לעובדים זכאים בעלי וותק המוגדר בהסכם מענק מיוחד נוסף בגובה משכורת".
ההסכם כולל הטבות רבות נוספות.
מנכ"ל קבוצת סלקום, דניאל ספיר, אמר במעמד החתימה: "עובדי ועובדות קבוצת סלקום הם נכס חשוב וחיוני להצלחת הארגון. ההסכם שנחתם היום מאפשר לנו מחד להמשיך ולפעול לשיפור השירות ללקוחותינו ומאידך להעניק לעובדים תנאי העסקה טובים שיבטיחו את שביעות רצונם, לצד המשך צמיחת הקבוצה כולה. אני מודה לכל מי שעסק בגיבוש ההסכם, בכלל זה לעמי שטרמר, סמנכ"ל משאבי האנוש של סלקום, יו"ר הוועד אורי אורן".
יו"ר ועד העובדים בקבוצת סלקום, אורי אורן: "ההסכם הקיבוצי החדש שנחתם הוא הישג מרשים עבור אלפי עובדי קבוצת סלקום ובני משפחותיהם. בעקבות משא ומתן ארוך ולא פשוט, הצלחנו להביא לשיפור משמעותי בתנאים ובהטבות להם זכאים העובדים בתחומים רבים. ההסכמות שהושגו משקפות הבנה שעובדים עומדים מאחורי הצלחתה העסקית של הקבוצה ואני מאמין ששיפור בתנאים של העובדים יוביל לעלייה במוטיבציה, במחויבות ובתפוקות".
















