"ההשפעות של המלחמה על בזק היו מאוד שוליות. אבל כשמסתכלים על חברות הסלולר, אז הסיפור הוא טיפה שונה. אני חושב שבפרטנר סוגרים שנת מעבר, שמתבטאת בתוצאות שהם קצת לא עמדו בציפיות של שוק ההון, בטח אל מול מה שהעריכו. בסלקום הרבעון הרביעי היה רבעון טוב רק במובן הזה, שפשוט סלקום יודעת למכור ציוד קצה. אני חושב שאלמלא ההשקה של האייפון החדש היינו רואים מספרים שהם, לפחות במגמות די דומים, למה שראינו בפרטנר. בסוף לרומינג יש המון השפעה על התוצאות הכספיות", כך אומר לירן לובלין מנהל המחקר של של בית ההשקעות IBI בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר https://open.spotify.com/episode/1QZLiqHXs4GXi9cqYmdRjU?si=5662e21a74a54282 לסיכום שנת 2023 בחברות התקשורת.
לובלין התייחס לסוגייה האם החברות הסלולריות עדיין אטרקטיביות להשקעה ואמר "אני חושב שבסופו של דבר, אם אתה מסתכל על זה בפריזמה מאוד צרה של ביצועי המניות, אז אני יכול להבין מאיפה התזה הזו של חוסר האטרקטיביות מגיעה. אבל תסתכל טיפה יותר לעומק על שינויי הבעלות שהיו בפרטנר ובסלקום. אתה רואה שהגופים המוסדיים נכנסו עמוק בפנים ובשיעורים לא מבוטלים".
"כשמנקים רגע את כל האבק, אז אפשר לראות שבשנה וחצי האחרונות יש איזושהי עליית מחירים מאוד מאוד מינורית. זחילה איטית כלפי מעלה, וזה משאיר המון מקום לאופטימיות כי עלייה של 4-5 שקלים בארפו של כל חברה זה אירוע אחר".
הוא התייחס גם לסוגיית הדיבידנדים בחברות ואמר כי הוא מאמין שהדיבידנד בפרטנר יגיע וייתכן שאלמלא המלחמה כן היינו רואים אותה מחלקת דיבידנד בשיעור נמוך, אבל כזה שנותן אינדיקציה שמחזירה את השוק למצב נורמלי".
בכל הקשור לשוק הטלוויזיה אמר שהוא לא רואה אף חברת תקשורת מוותרת על חבילת שירותים הכוללת טלוויזיה. הוא הדגיש כי הטלוויזיה היא הגורם הקריטי בבחירת ספקית האינטרנט למשתמש.
















