שר האנרגיה אלי כהן צפוי בקרוב לקיים דיון עם נציגי חברת חשמל בנושא הכניסה המתוכננת של החברה לתחום הסלולר. כהן קיבל אינדיקציות ראשוניות על הפרויקט וביקש שיציגו לו את הפרויקט בצורה מסודרת. בחח"י עדיין ממתינים למשרד התקשורת כדי שישלים את העבודה בנושא אחרי ששר התקשורת שלמה קרעי פירסם הודעת תמיכה בפרויקט והודיע שיפעל לקדמו.
נדגיש כי הפרויקט זוכה להתעניינות בקרב חברות הסלולר, כפי שכבר פרסמנו בעבר, ובמידה ומדובר באותו מודל הפעלה כפי שנעשה ב – IBC ולפיו חח"י היא לא בעלת השליטה בפרויקט אלא מרוויחה מדמי השכירות של מתקניה שעליהם אמורים לקום אתרים סלולריים – קיימת סבירות גבוהה שהחברות הסלולריות יגלו בו עניין.
משרד האנרגיה אמור לומר את דעתו ולאשר את הפרויקט, ובמקביל לאחר מכן גם משרד האוצר ורשות החברות יידרשו לנושא, וכולם ממתינים למשרד התקשורת שיגבש את תנאי הרישיון למיזם.
בהודעה שפרסם שר התקשורת שלמה קרעי בדבר תמיכה במיזם הסלולר של חברת החשמל, הוא מתייחס למודל ההפעלה שחח"י מעוניינת בו שנקרא Scaas – ׁsmall cells as a serviceׁ. המודל מתייחס לרעיון של הקמת תאי סלולר זעירים על רשת החלוקה של חברת החשמל, עם דגש על ההבחנה בין אתרי מקרו לאתרים קטנים.
ישנן 2 חברות סלולריות שכרגע מגלות עניין בפרויקט.
















