שר התקשורת, שלמה קרעי, מינה את הפעילה החברתית מרוא רחאל, בדואית, כחברה בוועדה המייעצת במשרד התקשורת. הוועדה המייעצת לפריסה אוניברסלית מורכבת מנציגי ציבור ומנציגי משרד התקשורת, ובראש הוועדה עומדת מנכ"לית המשרד, ענבל משש. הוועדה עוסקת בהיתרים להקלות בחובות הפריסה של חברות התקשורת. ההחלטה של קרעי למנות את רחאל נובעת גם מהרצון למנות גורם המייצג אוכלוסיות הסובלות מתשתיות תקשורת לא מפותחות.
המינוי של רחאל מגיע בעיתוי חשוב, מכיוון שבקרוב הוועדה המייעצת תידרש לנושא סגירת רשתות הנחושת והקואקס, בשלב ראשון בשכונות חדשות שבהן יונחו סיבים אופטיים. בזק והוט מבקשות שלא לחייב אותן בפריסה כפולה של רשתות תקשורת היכן שהן ממילא פורסות סיבים אופטיים, ומשרד התקשורת תומך בכך כחלק מרצונו לסגור את רשתות התקשורת הישנות. מינוי נוסף לוועדה המייעצת של קרעי היה לאחרונה של עו"ד דורון נחמיה.
















