אמדוקס במגעים עם מפעילי תקשורת בישראל בעולם בניסיון לקדם את פתרון ה-GenAI שפיתחה, הנקרא amAIz. הפתרון של אמדוקס הוצג בקונגרס MWC2024 בברצלונה, וכרגע ישנם מספר מפעילי תקשורת שנמצאים כבר בשלב של POC (הוכחת היתכנות) עם הפתרון ומתכננים להשיק אותו במהלך השנה.
בשיחה עם zmanavir, מסביר אופיר דניאל, מנהל השיווק של חטיבת הפלטפורמות באמדוקס, כי המפעילים בישראל אינם שונים מהמפעילים בעולם בהיבט של ההתעניינות בטכנולוגיה, וגם מגלים עניין בעולם ה-Generative AI.
לדבריו, המפעילים בישראל מחפשים את הדבר הבא כמו בכל העולם: "יש דור 4, 5, 6, וזה מעיד על אבולוציה טבעית של טכנולוגיה שקורית בארגונים האלה, אבל זה לא נראה כמו משהו מהפכני שמשנה דברים מקצה לקצה. אחרי שבעשור הקודם המפעילים קפצו לעולם המדיה ונכנסו לעולם התוכן עם שותפים, כעת המפעילים מחפשים את הדבר הבא שיעשה מהפכה פנים-ארגונית וגם מול הלקוחות הפרטיים והעסקיים. ויש סיכוי רב שהדבר הזה הוא ה-Generative AI."
לדברי דניאל, לאמדוקס יש מספר פתרונות בתחום ה-AI, אך הפתרון לחברות הטלקום, שהחברה החלה לשווק כעת, מאפשר ליישם תהליכים חדשים. למשל, עבור נציג השירות שמקבל בכל שיחה מלקוח את פירוט החשבונות שלו כשהוא כבר מנותח על ידי amAIz. כלומר, המערכת יודעת לזהות מראש את השינויים בחשבונות הלקוח, כך שהנציג כבר יודע לתת את התשובה על הסיבה לשינוי בחשבון. המערכת יודעת לזהות שינויים בחשבונות של לקוחות עם מספר קווים, כמו במשפחה למשל, ולנתח מראש מה הסיבה לשינוי, תוך שימוש אופטימלי בטכנולוגיה בעזרת הפיתוח של אמדוקס.
דניאל ציין כי החברה עובדת עם כמה מחוללי בינה מלאכותית ויודעת להתחבר בצורה מאובטחת למאגרי המידע של המפעיל (ולא לדף המודפס), מבלי שהמפעיל צריך לשלם ספציפית לכל חברת AI בנפרד – מה שחוסך לו באחוזים ניכרים מההוצאות אילו היה עושה זאת ישירות.
בהתייחס לשאלה כיצד הפתרון עובד מול המפעילים בניסוי, והאם הוא כרגע מתבצע מול צ'אט בוט או מול נציג, אמר דניאל שבניסויים הנוכחיים המערכת עובדת מול הנציגים ומציגה אחוזי דיוק גבוהים. עם זאת, בעתיד, כשרמת הדיוק תגיע קרוב ל-100%, המהלך יכול ליצור חיסכון משמעותי מאוד למפעילים על ידי חשיפה ישירה ללקוחות.
















