בעלי השליטה בחברת WeCom הפסיקו את השתתפות נציגו של חזי בצלאל בישיבות הדירקטוריון של החברה ברגע שנודע כי הוא מתכוון להיכנס לתחום הסלולר כמפעיל MVNO באמצעות חברת אקספון 018 שבבעלותו. בנוסף, הוזהר בצלאל משימוש במאגרי מידע או בנכסים כלשהם שנצברו ב-WeCom לטובת פעילותו החדשה. ככל הידוע, בצלאל לא התנגד לבקשות. אקספון 018 מחזיקה כ-30% ממניות WeCom, שהוקמה על בסיס חברת הבת אקספון סלולר (מרתון), שנקלעה לקשיים ולהסדר חוב ב-2021 ונמכרה לבעלי השליטה הנוכחיים, איש העסקים יריב לרנר וקרן כלירמרק. בנו של בצלאל שימש כנציגו בדירקטוריון החברה.
ב-WeCom הופתעו מאוד מהמהלך של בצלאל, שרוצה לחזור לשוק הסלולר לאחר כל ההרפתקאות שעבר. עם זאת, בין הצדדים אין סעיף האוסר עליו להיכנס לתחום הסלולר, וככל הנראה זהו אירוע שמשרד התקשורת יצטרך לשקול אם הוא תקין מבחינה תחרותית.

















מה ?? שוב חזי חוזר