שנת מפנה בגילת טלקום שמסיימת את 2023 עם הכנסות של 55 מיליון דולר, גידול של 28% לעומת שנה מקבילה אשתקד. לאחר מספר שנים קשות החברה חזרה להציג רווח נקי ובשנתי היא מסיימת עם 725 אלף דולר, לעומת הפסד של 4 מיליון דולר בשנה המקבילה אשתקד.
איציק בן אליעזר, מנכ"ל גילת טלקום: "החברה מציגה תוצאות שיא לשנים האחרונות, תוך שינוי בתמהיל הפעילות ומימוש האסטרטגיה החדשה של החברה. גילת טלקום של היום, היא חברה עם מנועי צמיחה חזקים עם מרכיב סיכון נמוך. למרות השקעתה בפיתוח קו העסקים החדש, החברה מציגה לראשונה מזה שנים, רווח נקי, ותזרים חופשי חיובי זה שנתיים ברצף. התוצאות מעמידות את החברה במצב מצוין לשירות החוב שלה ולצרכי המימון הנדרשים להמשך פיתוח השירותים בישראל"
הרווח התפעולי הסתכם ב- 2.2 מיליון דולר לעומת הפסד של 1.5 מיליון דולר.
החברה מציגה תזרים חופשי חיובי בשנתיים האחרונות – בשנת 2023, על אף השקעות בהיקפים גדולים ביחס לשנים האחרונות לצורך חדירה לתחום הפעילות החדש, החברה סיימה את השנה עם תזרים חיובי בסך של כ 568 אלפי דולר. לדברי החברה השקעות אלה ברובן נועדו לחיזוק מערך האינטרנט. התזרים השוטף בניכוי חכירות הסתכם לסך של כ- 3.8 מיליון דולר בשנת 2023 לעומת סך של כ- 2.3 מיליון דולר בשנה המקבילה אשתקד.
עוד דיווחה החברה על תוצאות שיא בחטיבת הממשלה עם הזמנות לציוד והארכת הסכמי שירותים בהיקף של 16 מיליון שקל במהלך תקופה של 3 החודשים האחרונים של השנה, והסכם לאספקת שירותי תקשורת לוויינית ללקוח בישראל בהיקף של כ- 39 מיליון שקל לתקופה של 4 שנים עם אופציות הארכה. ההכנסות ל- 3 החודשים הראשונים של שנת 2024 (עד למועד פרסום הדוח) עומדות כבר על כ- 6.1 מיליון דולר.
בכל הקשור לפעילות ה-ISP של גילת, היא צברה עשרות אלפי לקוחות פרטיים ועסקיים – ובהודעה שלה היא מסרה כי תוך זמן קצר ומנקודת "אפס", הצליחה החברה, ללא השקעת הוצאות משמעותיות, להשיק זרוע פעילותה חדשה לחלוטין, מניבה, המייצרת לחברה אופק הכנסות יציב לשנים הקרובות. הפעילות מספקת כיום אינטרנט לכ- 44,280 לקוחות פרטיים של חברת תקשורת, וכן משרתת כיום כ- 1,229 אתרים לכ- 135 לקוחות עסקיים וכ- 3,977 לקוחות פרטיים.
















