סלקום הודיעה היום על שיתוף פעולה עם דיסני פלוס, ותאפשר ללקוחותיה בטלוויזיה לצפות בתכני החברה, ולשלם דרך חשבון סלקום TV. המהלך מתאפשר לאחר שדיסני פלוס הסירה את דרישתה להתחייבות להיקף משמעותי מאוד של לקוחות, ובמקום זאת לקוחות סלקום ישלמו את הסכום המדויק שמשלמים הלקוחות אילו הורידו את האפליקציה באופן עצמאי.
ההודעה של שתי החברות באה על רקע חגיגות העשור להשקת שירות סלקום TV. שירות הסטרימינג של דיסני פלוס יהיה נגיש כעת בלחיצת כפתור על מסך סלקום TV, והמחיר יעמוד על 44.90 שקלים לחודש. כעת נותר רק לקוות שדיסני פלוס תצליח לשחזר, ולו באופן חלקי, את ההצלחה שלה בארה"ב, אבל כל עוד האפליקציה של החברה בישראל תהיה מבוססת על אפליקציית סטאר ההודית, הסיכוי לכך אינו גבוה.
דיסני פלוס נכנסה לישראל דרך הסכם עם yes פלוס. בהתחלה השירות זכה לביקוש רחב, אך מטבע הדברים צמיחתו הואטה, והחברות אינן מפרסמות את היקף המנויים. דיסני פלוס ישראל עשתה מספר גישושים אצל חברות הטלוויזיה בישראל על מנת להרחיב את פעילותה מעבר ל – yes פלוס, אך כל עוד הדרישה הייתה להתחייבות למספר לקוחות מראש, ובהיקפים נרחבים, לא היה לכך סיכוי. כעת נותר לראות אם השינוי במדיניות של דיסני פלוס יבוא לידי ביטוי גם אצל שחקניות טלוויזיה נוספות בשוק.
החברות הודיעו כי השקת דיסני+ בשירות סלקום TV מרחיבה את שיתוף הפעולה ארוך הטווח עם דיסני, שבמסגרתו משדרת סלקום TV את ערוצי דיסני, דיסני ג'וניור וערוצי נשיונל ג'יאוגרפיק, לצד שילוב תכני דיסני ונשיונל ג'יאוגרפיק בקטלוג ה-VOD של סלקום TV.
דפנה אגסי בר, סמנכ"לית השיווק של סלקום: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם דיסני+ בישראל, והחל מהיום נציע את התוכן המצוין של שירות הסטרימינג המוביל ואת כל המיטב שיש לו להציע – בפשטות ובקלות, ותחת חשבונית תשלום אחת. אנו בסלקום ממשיכים להעמיק את בשורת הצפייה בטלוויזיה ולהביא ללקוחותינו תוכן מנצח, מחיר אטרקטיבי ונוחות, תחת ממשק מתקדם". עוד הוסיפה: "סלקום TV חוגגת עשור להשקת השירות ששינה את פני הטלוויזיה בישראל והביא בשורה צרכנית אדירה ללקוחות. מאז ועד היום, סלקום TV ממשיכה לבסס את עצמה כשירות תוכן מוביל בישראל, המעניק הצעת ערך משתלמת ואטרקטיבית ליותר מ-260 אלף לקוחותינו. הצטרפות אפליקציית דיסני+ העשירה לשירות הטלוויזיה שלנו, יחד עם הצעת התוכן העצומה של סלקום TV, היא מהלך נוסף שהופך את סלקום TV לבעלת השירות העשיר, הגדול, האטרקטיבי והמשתלם ביותר בישראל".
גיא קרני, מנכ"ל דיסני ישראל: "אנחנו שמחים על השותפות עם חברת סלקום, הבאה לידי ביטוי בהארכת הסכמי ההפצה עבור ערוצי הטלוויזיה שלנו והרחבת שיתוף הפעולה גם לשירות דיסני+".
















