עיכוב בלתי צפוי בדרך לאישור עסקת פורטיסימו-סלקום. ל -zmanavir נודע שמשרד התקשורת פנה למשרד המשפטים והעלה בפניו סוגיה הקשורה בחוק הריכוזיות ובאפשרות ליצירת גוף ריכוזי בעקבות העסקה. הפניה למשרד המשפטים נובעת מכך שהוא הגורם המוסמך לדון בסוגיה זו ובכל הקשור להפרדה בין אחזקות ריאליות ופיננסיות. על פי החוק גוף ריכוזי הוא גוף המנהל 6 מיליארד שקל ומעלה.
פורטיסימו סיכמה על רכישת השליטה 35.6% מסלקום מידי דיסקונט השקעות במחיר של 15.7 שקל למניה ובתמורה כוללת של 925 מיליון שקל. פורטיסימו צירפה לעסקה את הבנקים דיסקונט, מזרחי טפחות, לאומי, קרן גרין לאנטרן של ריצ'רד הנטר ומגדל. העסקה נחתמה בדצמבר האחרון ולכאורה היא כבר אמורה הייתה להסתיים היות ואין לפורטיסימו בעיה של בעלויות צולבות. בפועל האישור מתעכב והצדדים לא מוכנים לפרט מדוע.
ממשרד התקשורת לא הסכימו להתייחס לסוגיה הספציפית ומסרו בתגובה: "המשרד אכן קיבל בקשה להעברת השליטה. הבקשה נבחנת על ידי גורמי המקצוע במשרד".
















