הגשת ההצעות המינהליות במכרז הסלולר של צה"ל נדחו לאמצע אפריל, ולאחר מכן ייקבע מי עולה לשלב התמחור. נראה כי תהליך שאלות ההבהרה מול המפעילים אף הביא לשינוי מסוים במכרז. ככל הידוע המכרז התרחב מהתוכנית המקורית והגיע ל – 60 אלף, אחרי שבשלב הראשון שהמכרז פורסם דובר על 40 אלף מכשירים בשתי מנות. נקודה נוספת היא שצה"ל הבהיר כי התשתיות הן של סלקום ולא של צה"ל כפי שפורסם במכרז המקורי. זו נקודה חשובה כי מתמודד חדש במידה ויזכה יצטרך להניח תשתיות משלו או להגיע להסכם כלשהו על סלקום, וזה משהו שמעניק לסלקום יתרון במכרז.
המתמודדים יגישו הצעה הכוללת דמי שימוש, תעריפי נדידה לחו"ל, דאטה ועוד פרמטרים במסגרת מכרז מקוון. מדובר על מכרז שנחשב למכרז גדול למרות שלפני שנים הוא נחשב לאחד הגדולים במדינה. כיום, הספקית של צה"ל היא סלקום.
נדגיש עוד כי למרות המחירים הטובים שצה"ל משיג במכרז, הרי שלא מעט אנשי צבא מעדיפים לרכוש את חבילות הסלולר שלהם באופן עצמאי בשל המחירים הנוחים בשוק ובשל העובדה כי לא מעט מעדיפים שהמכשיר הסלולרי הפרטי שלהם לא יהיה חשוף לפיקוח צה"לי כזה או אחר.
















