עוד פרישה של בכיר במשרד התקשורת. טל אלימלך, סמנכ"ל אסטרטגיה במשרד התקשורת הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים. בשבוע שעבר הודיע אלעד מלכא, משנה למנכ"ל על פרישה.
אלימלך הוא אחת הדמויות הבולטות במשרד התקשורת והוא קיבל את תפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה לאחר ששימש ככלכלן באגף הכלכלה. הוא היה אחראי על מספר תחומים וביניהם היה אחראי גם על תחום הסלולר, ועסק בכל האירועים הגדולים במסגרת הרגולציה על הענף.
הוא נכנס לתפקיד באופן רשמי בדיוק לפני שנה, ולפני כן שימש כממלא מקום סמנכ"ל מספר חודשים.
אחד הפרוייקטים החשובים של אלימלך היה הקמת האתר ההשוואתי החדש שהעלה משרד התקשורת שמאפשר לדעת על מיקומי האתרים הסלולריים בכל יישוב במדויק. האתר הוא פרויקט שאלימלך עסק בו בשנים האחרונות והוא מספק מידע רב וחשוב על תשתיות הסלולר בישראל באופן רחב. האתר צפוי עוד להתרחב בקרוב ולכלול מידע רב ופרטני יותר.
אלימלך צפוי לפרוש לשוק הפרטי לאחר תקופת צינון.
















