משרד התקשורת פנה לחברות הסלולריות וביקש שישלחו לו דוגמאות לחוזים שהחברות חותמות עם משרדי ממשלה וגופים ציבוריים, ככל הנראה כחלק מניסיון לייצר חוזה אחיד בין החברות למשרדי הממשלה, וזאת כדי לייצר פלטפורמה מסודרת שתאפשר להקל על שיתוף הפעולה בין הצדדים.
בקרב החברות הסלולריות הפניה של המשרד מתורגמת כניסיון להבין כיצד נראית התקשרות מסחרית בין החברות לבעלי הנכסים. נזכיר כי במשרדי ממשלה רבים מוצבות אנטנות סלולריות, אבל ישנם עדיין בניינים רבים במינהל הדיור הממשלתי שניתן להקים עליהם אתרים והדבר לא קורה מסיבות שונות.
















