בזק בינלאומי מדווחת הבוקר על עיבוי השדרה הניהולית של החברה ומינויים של שני סמנכ"לים. במסגרת המינויים יכנסו לתפקידם ליאת חיניץ- אברהמי כסמנכ"לית משאבי אנוש ומינהל, לצד גמי גריגו כסמנכ"ל שירות טכני ו-Delivery.
ליאת חיניץ- אברהמי, 43, החלה את דרכה בבזק בינלאומי לפני 19 שנים. היא בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים, תוך התמחות במשאבי אנוש ושיווק מהאוניברסיטה הפתוחה.
גמי גריגו, 55 עובד בחברה כשנתיים וחצי והוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.
רון גלב מנכ"ל בזק בינלאומי אמר ליאת וגמי הם דוגמא מצוינת לאותו הון אנושי שממנו מורכב ה DNA של בזק בינלאומי.

















