בין אם זה קשור למלחמה, ובין אם לאו, הניודים בסלולר בחודש יוני שחלף, מלמדים על מגמה של סטגנציה בשוק. במלים אחרות אף חברה לא מנסה לטלטל את השוק ונדמה שכולם חיים בשלום פחות או יותר כשבסיכום הכללי רואים שהחברות מאוזנות מבחינת הניודים. וכשהחברות הגדולות לא מנסות להשיג נתחי שוק, כלומר רואים פחות מבצעים ופחות תחרות ראש בראש, דווקא החברות הקטנות פורחות. וכך יוצא שמפעיל וירטואלי כמו 019 מובייל מוביל את טבלת הניודים ביוני עם 2,000 מנויים חדשים שצירף, בעוד שפרטנר, סלקום ופלאפון פחות או יותר שומרות על גיוס חיובי של כמה מאות או מאבדות כמה מאות מנויים שאלו מספרים לא משמעותיים מבחינת החברות.
הוט מובייל לעומת זאת, השחקנית הרביעית בגודלה בשוק, כבר חודש שני בגיוסים שליליים ברציפות. בחודש מאי החברה אבדה קרוב ל – 3,000 מנויים וביוני היא אבדה 3,900 מנויים. ולמה זה חשוב? כי הוט מובייל פעלה באופן קבוע לא לאבד מנויים גם במחיר גיוס של מנויים במחירים ספק רווחיים. כלומר הנטישה אצלה הייתה גבוהה והיא חיפתה עליה בגיוס יותר מנויים במבצעים ששגעו את השוק.
האם החודשיים האחרונים מלמדים שהוט מובייל מנסה לשנות מדיניות ואולי מוותרת על לקוחות שפחות רווחיים? קשה לדעת, אבל ללא ספק היא השחקן שטלטל את השוק הכי הרבה בזמן האחרון.
רמי לוי גייס קרוב לאלף מנויים חדשים, ו – wecom סיימה מינוס 200 לקוחות.

















יש משהו שהוט נגעה בו ויצא חיובי ? כל שירות – טלוויזיה אינטרנט וכמובן גולת הכותרת -שירות הלקוחות המזעזע שלה כולם שנים סובלים מהשמצות של לקוחות ללא הרף.