פרטנר חתמה על הסכם עם חברת yes, במסגרתו תעביר את כל לקוחותיה בתחום הטלוויזיה לאפליקציה חדשה שתנוהל על ידי סטינג מבית yes. המשמעות היא שפרטנר מבצעת ארגון מחדש של פעילות הטלוויזיה שלה באמצעות שיתוף פעולה עם סטינג – אחת האפשרויות שהחברה שקלה בשנתיים האחרונות. בעבר אף חשפנו את המגעים בין החברות בנושא זה https://zmanavir.co.il/article/19505/
בשנים האחרונות, בכל הזדמנות נשאלה פרטנר מה היא מתכוונת לעשות עם פעילות הטלוויזיה שלה. פעילות זו, כידוע, אינה רווחית, ופרטנר החזיקה בה כחלק מחבילת השירותים שהלקוחות ירצו במסגרת המעבר לסיבים אופטיים. אלא שבשנה-שנתיים האחרונות הקשר בין הסיבים לטלוויזיה נחלש, והלקוחות דורשים יותר ויותר חיבור סיבים וטלוויזיה עצמאית שהם בוחרים ללא קשר למפעיל. לחברה יש 206 אלף מנויים בשירות והוא אינו צומח.
פרטנר דיווחה כי עבור פיתוח אפליקציית השירות +Sting by PartnerTV, הענקת הזכויות להפצת התכנים הכלולים בשירות ומתן שירותי תחזוקה ותמיכה טכנית באפליקציית השירות, תשלם ל-yes תשלום חודשי עבור כל מנוי. התשלום יתבסס על כמות מנויי החברה לשירות, כאשר החל מתום תקופת המעבר התחייבה החברה לשלם ל-yes תמורה חודשית שלא תפחת מסכום של כ-5.3 מיליון שקלים.
נזכיר כי מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, אף בחן את האפשרות לחבור לחברת FREE TV מבית קשת ולשתף עימה פעולה בדומה למה שהוא עושה עכשיו עם סטינג מבית yes. אולם היו מי שטענו שפרטנר לא רצתה לחבור לקשת מסיבות שונות, בעיקר מחשש מכוחה ומפני שלא נתנה לה את הפתרון שרצתה. כך או כך, בשורה התחתונה פרטנר בחרה ללכת עם yes מקבוצת בזק.
נקודה זו חשובה היות שפרטנר חברה לבזק גם בנושא הסיבים האופטיים והיא רואה בה מעין שותף אסטרטגי, שעכשיו ממשיך לכיוון הטלוויזיה. נקודה נוספת היא העובדה שבין אבי גבאי לאילן סיגל, מנכ"ל yes, שוררת מערכת יחסים טובה ברמה האישית. סיגל אף הובא לנהל את גולן טלקום בתקופה שגבאי היה מנכ"ל סלקום.
מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, אמר: "תפיסת העולם של קבוצת פרטנר היא למכור את המוצרים המתקדמים בשוק. הלקוחות שלנו מקבלים את שירותי הסלולר ואינטרנט הסיבים הטובים ביותר, ועכשיו יזכו גם לשדרוג משמעותי באפליקציית הטלוויזיה ובהיקף התוכן, ללא תוספת תשלום".
















