מנכ"לית משרד התקשורת, ענבל משש, עשויה לעזוב את תפקידה בקרוב לאחר כהונה קצרה של חצי שנה בלבד. משש מתמודדת על תפקיד מנכ"ל שירות התעסוקה ונחשבת לאחת המועמדות המובילות במרוץ. במידה שתתקבל ותעזוב, זו תהיה בשורה מדאיגה לשוק התקשורת, שבו לתפקיד המנכ"ל ולניסיון שהוא מביא עימו יש חשיבות מכרעת.
בסוף השבוע שעבר הסתיימה תקופת הניסיון של משש בתפקידה, ולכאורה היא הייתה אמורה כבר לסכם עם השר ועם נציבות שירות המדינה את המעבר שלה מתפקיד מנכ"לית בפועל למנכ"לית קבועה. דבר זה לא התרחש, והשאלה ריחפה באוויר. היום התברר כי הסיבה היא התמודדותה של משש על תפקיד מנכ"ל שירות התעסוקה.
אף שמשש לא הגיעה מתחום התקשורת, יש לה ניסיון רב בעבודה במגזר הציבורי כמי שעמדה בראש רשות האוכלוסין וההגירה. המינוי שלה נתפס ככזה שיכול לסייע בקידום הרפורמות ששר התקשורת, שלמה קרעי, מעוניין להעביר. עזיבתה בשלב זה ולאחר זמן כה קצר, ובמיוחד לאחר שגם לפניה לא היה מנכ"ל קבוע אלא ממלא מקום, אינה מועילה למשרד ויש להצטער על כך, שכן התמקצעות והיכרות עם התחום דורשות זמן והן חיוניות להצלחה בתפקיד.
משש סירבה להתייחס לנושא.
















