טמרס טלקום, הודיעה השבוע שתקים חדר תקשורת מרכזי (HUB) בחוות השרתים התת-קרקעית סרברז, בבעלות קרדן ישראל-גבע ורני צים. ה – HUB של טמרס מוקם בכפר סבא ומתווסף ל – 7 קיימים הפזורים בכל רחבי הארץ ומשרתים לקוחות עסקיים הזקוקים לחיבור לחו"ל. הסיבה לכניסה דווקא לשם נעוצה בצפי לחיבור לקוחות למספר חוות שמוקמות באזור שמסתמן כאזור ביקוש חשוב, ובמקביל נגישות לרשת הסיבים האופטיים של חברת הבת של טמרס יוניגיאה. האחרונה מרחיבה את פריסת הסיבים שלה בעקביות בשנתיים האחרונות והיא מחברת חוות שרתים של טמרס ושל מד-1 ששותפות ביוניגיאה.
סרברז נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים ותספק שירותי אירוח, תקשורת ושירותי ענן לארגונים עסקיים ובינלאומיים. החווה היא מהגדולות בישראל ותחל את פעילותה בסוף השנה עם הספק חשמל של 16 מגה וואט. אחת מלקוחות העוגן של החברה זו HPE.
תום קורן, מנכ"ל קבוצת טמרס טלקום: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם סרברז. תשתית התקשורת הרחבה שלנו מאפשרת לייצר מגוון רחב של שיתופי פעולה, כמו גם פתרונות ייחודיים כדוגמת שירות ה-DR שהשקנו לאחרונה, המאפשר לחברות וארגונים, באמצעות הכבל התת-ימי שלנו, להציב את שרתי הגיבוי DR שלהם בחוות השרתים המתקדמת שלנו בקפריסין, ולהתחבר אליהם בזמן השיהוי הנמוך ביותר מישראל".
אלון וולקן, מנכ"ל קרדן ישראל מקבוצת היזמים של שותפות קרדן-צים-גבע, הבעלים של סרברז: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם טמרס טלקום, שהינה קבוצת תקשורת בינלאומית מובילה. תשתיות התקשורת המתקדמת יאפשרו ללקוחות חוות השרתים שלנו לקבל שירותי תקשורת מתקדמים ושירותים נוספים במתקן המתקדם שאנו מקימים. השילוב של מתקן מהטובים שיש – תת קרקעי, ממוגן, בעל יתירות גבוהה וקיבולת חשמל משמעותית, לצד שירותי תקשורת מתקדמים, מהווה את הפלטפורמה הטובה ביותר לארגונים עסקיים".
















