ועד העובדים של סלקום פרסם מכתב בעקבות מינויו של אלי אדדי לתפקיד מנכ"ל סלקום, ובו לצד איחולי ההצלחה, הוא מדגיש את נכונות העובדים להיאבק על מקום עבודתם ולהגן על נכסי החברה. נזכיר שועד העובדים גם גינה את פרישתו הכפויה של דניאל ספיר בטענה שבעלת השליטה, פורטיסימו, מנהלת את סלקום באופן חד צדדי לטובת שיקולים קצרי טווח ושמדובר בהחלטה שפוגעת בחברה ובעובדים על רקע התוצאות הטובות שהושגו בתקופתו של ספיר.
יו"ר ארגון עובדי קבוצת סלקום, אורי אורן, כתב: "אנו מאחלים לאלי הצלחה בתפקיד ומקווים לראות בתקופת כהונתו כמנכ"ל קבוצת סלקום, תוצאות עסקיות פורצות דרך, אשר ימשיכו את המגמה שהחלה ברבעון האחרון והמוצלח של החברה. מהצד שלנו, אנו מבטיחים לאלי, שאם יבחר בדרך של שיתוף הפעולה עם נציגות העובדים ויתחייב הן לשמירה על ביטחון תעסוקתי של עובדות ועובדי החברה והן להגנה על נכסי החברה, ימצא בנו שותפים מלאים להחלטות ולפעולות שיביאו את החברה להישגים נוספים ולגידול ברווחים".
"אירועי השבוע האחרון לימדו אותנו שעלינו להיות ערוכים לכל תרחיש, ועל כן אנחנו ננקוט בכל צעד שיידרש. אנו פועלים יחד עם ההסתדרות להפעלת הכלים העומדים לרשותנו, על מנת להבטיח את הביטחון התעסוקתי של העובדים, את השמירה על איתנות החברה ואת ההגנה על נכסי החברה מפני כל ניסיון להעביר אותם לצד שלישי".
















