משרד התקשורת פתח חמ"ל שיאוייש בהתאם להתפתחויות ויעקוב אחרי הדיווחים על מצב רשתות התקשורת בעקבות האירועים בצפון. כרגע לא נרשמו אירועים מיוחדים הקשורים בפגיעה ברשתות תקשורת או בסניפי דואר, והמשרד נמצא בקשר רציף עם החברות כדי לקבל מהן עדכונים.
בתקופות שנדרש, נמצא נציג של צה"ל במשרד התקשורת בחמ"ל על מנת לעדכן את הצבא באירועים חריגים של פגיעה ברשתות וההיפך – לשמש כאמצעי להעברת מסרים לחברות התקשורת. מאז ה – 7 באוקטובר נקט המשרד בשורה ארוכה של פעולות שנועדו לתגבר אתרים סלולריים, כולל עיבוי אנרגטי בצפון שמסתיים ממש בימים אלה והוא כולל יכולת תפקוד של – 12 שעות ללא חשמל, וזאת כלקח מאירועי המלחמה.
















