שר התקשורת שלמה קרעי הודיע היום בבוקר על כך שעשרות עמדות של סטארלינק נחתו בישראל והן יוקצו לטובת כיתות כוננות בצפון, חמ"לים, בתי חולים וכו'. רק נזכיר שמשרד האוצר ביקש לרכוש עמדות סטארלינק בפטור ממכרז, והדבר נתקל בבעיות מול משרד הביטחון שהערים קשיים על כניסת העמדות ללא פיקוח והשגחה. זאת על רקע העובדה שסטארלינק לא הקימה בישראל זרוע פעילות באופן מסודר וההתקשרות עימה נעשית מול חו"ל, והיה חשש כי עמדות כאלה יזלגו לגופים עוינים.
המשך יבוא
















