משרד התקשורת פרסם אתמול קול קורא לרשויות מקומיות להגיש בקשות לתמיכה בתוכניות העשרה בתחום התקשורת והמדיה לשנת 2024. התוכנית מיועדת לאנשים בגילאי 20-45, במטרה לחזק ולגוון את עולמות התקשורת והיצירה המקומית בישראל והיא מתוקצבת ב – 3 מיליון שקלים.
שר התקשורת, שלמה קרעי, הדגיש את חשיבות שילוב צעירים מהפריפריה בתחום התקשורת והיצירה הישראלית. מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד ענבל משש, ציינה כי התוכנית היא חלק ממאמצי המשרד לצמצום פערים ועידוד המגוון והתחרות בשוק התקשורת.
המשרד מבקש לתת דגש על הפריפריה החברתית והגיאוגרפית, במטרה לצמצם פערים ולהעשיר את עולם התקשורת והיצירה הישראלית. הרשויות המקומיות נדרשות לעמוד בתנאים המפורטים במבחני התמיכה ובהוראות התכ"ם.

















