החברות הוט וקרן תש"י מאשרות היום את החשיפה של זמן אוויר מהשבוע שעבר בדבר רצונן למכור את חלקן ב – IBC. בהודעה שהחברות מסרו הן מאשרות כי הן מנהלות מהלך משותף למכירת חלקן כך שלמעשה הן מתכוונות למכור את השליטה בקונסורציום החברות המהווה 70% ממניות החברה, והיתרה מוחזקת ב – 30% על ידי חברת חשמל. בקונסורציום שותפה גם סלקום וכל חברה מחזיקה 23.3% מהמניות.
מקבוצת HOT וקרן תש"י נמסר: ״קבוצת HOT וקרן תש"י גאות בהשלמת היעד הלאומי שהציבו לעצמן השותפות במיזם IBC להשלמת פריסה רחבה ומהירה של הרוב המוחלט של משקי הבית בישראל. כיום, מיליוני ישראלים בכל רחבי המדינה נהנים מהתשתית המתקדמת והמהירה בעולם בטכנולוגיית XGSPON. במהלך התקופה שבהן HOT והקרן הן בעלות מניות ב-IBC, הן פעלו בנחישות ובהצלחה יחד עם שותפותיה להשבחת החברה – לרבות קידום הפריסה והשדרוג של הרשת לסטנדרט הגבוה ביותר, ייצוב שדרת הניהול של IBC והבטחת מקורות המימון שלה באופן שיאפשר פריסה נרחבת אף יותר. לאחר השגת היעד ועליית החברה על מסלול פעילות איכותי ועצמאי, החברות מנהלות תהליך סדור ומקצועי לבחינת מכירת חלקן במיזם. אנו נדגיש שלקוחות HOT ימשיכו להנות מהאינטרנט המהיר ביותר ומהטלוויזיה הטובה בישראל באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בעולם".
IBC היא זרוע פריסת הסיבים האופטיים של קונסורציום החברות וחח"י שפורסת סיבים אופטיים בכל רחבי הארץ ומתחרה בבזק. השותפות מגיעה לקו פרשת מים היות וכעת היא נדרשת להחליט על הרחבת השקעותיה על מנת להתחרות בבזק, ובמקרה של הוט היא גם נדרשת לממש נכסים בשל הקשיים של בעלת המניות שלה אלטיס אירופה.
















