השיחות בין הנהלת בזק לוועד העובדים בחברה בנוגע להטבות שאמורים לקבל העובדים בעקבות ביטול ההפרדה המבנית בקבוצה, עלו על שרטון. יו"ר ועד העובדים, איציק בסלו, הודיע כי הוא מפסיק את השיחות ועוצר את המשך הטיפול בהפרדה המבנית על ידי החברה. בין הוועד להנהלה היו הבנות הקושרות בין ההתקדמות בביטול ההפרדה לבין המענקים שאמורים לקבל העובדים. אולם, על רקע המבוי הסתום במגעים, החליט ועד בזק לבטל את ההסכמות, והמשמעות היא שהעובדים נמצאים לקראת נקיטת צעדים ארגוניים.
יש לציין כי משרד התקשורת הודיע שיטפל בביטול ההפרדה המבנית בחברה ברבעון האחרון של השנה. עם זאת, בשל אי-הוודאות סביב ההחלטה המסתמנת, ובפרט לגבי אופן מימוש הביטול, העדיפו בקבוצה לנהל את המשא ומתן בקצב איטי מדי, דבר שהעובדים לא יכלו להסכים לו.
בראיון בלעדי ל"זמן אוויר" ערב החג https://zmanavir.co.il/internet/26081/ ציין בסלו: "עברו הימים שבהם רק בעלי השליטה ובעלי המניות נהנים מההישגים העצומים של החברה. יש פוטנציאל כלכלי גדול בביטול ההפרדה המבנית, אבל הוא יחולק באופן שבו גם העובדים וגם בעלי המניות ייהנו ממנו, או שהוא לא יתממש כלל. בעניין זה אנחנו רואים עין בעין עם ועד העובדים של יס, ועובדים בשיתוף פעולה מלא. אנחנו נשמור יחד על זכויות עובדי יס בדיוק כפי שאנחנו שומרים על זכויות עובדי בזק".
ביטול ההפרדה המבנית בקבוצה שווה לבעלי המניות 1.2 מיליארד שקל כנכס מס מאז עסקת המיזוג של בזק-יס שלא מומשה. עם זאת, בזק שילמה אז 480 מיליון שקל לרשויות המס.
מבזק נמסר בתגובה: "בזק עומדת מאחורי ההסכמות והמחויבות שלה לעובדי בזק ויס ותמשיך לעבוד מול הרגולטורים בנושא".

















יחי ההבדל הענק מוועד כושל שנתן ידו בכוונת מכוון לתעלולים הפיננסיים של אלוביץ ושות וכמעט והיה אחראי לקריסתה של האימפריה בזק, לוועד עובדים שהוא מנהיג עובדים ,ללא כחל וסרק ומבלי שניתן יהיה לקנות אותו בנזיד עדשים,איזה מזל ענק נפל בחלקם של עובדי בזק שיש להם נציגות עובדים אחראית ,מנהיגות שרואה קודם את האינטרסים של החברה וטובת העובדים בפרט ,למען שגשוג ארוך טווח ויציבות תעסוקתית ולא לקצירת רווחים קצרי טווח לטובת בעלי השליטה.
איציק,אליאב ומשה מוכיחים שוב ושוב שהמנדט שניתן להם עיי העובדים מוצדק והבחירה באיציק כיור הוכיחה עצמה כהבחירה הטובה ביותר בתולדות בזק מאז הקמתה, מחזקים את ידם של מנהיגות העובדים לעוד המון שנים של שגשוג והצלחה. כה לחי
כול החמישיות והוועדים הרסו את חברת התקשורת והיו בובות של ההנהלה והוועדים שנתנו יד להפריט את בזק והיו סמרטוטים ופודלים של שלמה כפיר יור הוועד לעומת וועדים של חברת חשמל רכבת ישראל מקורות שהם עובדי מדינה ולא מפטרים פנסיה מוקדמת עובדים בגיל 40-50 הוועדים היו שותפים וידעו על הקיזוזים בזמן אלוביץ בהתרסקות הלווין עמוס של yes לבין בזק בחותמת אתר walla האוצר המנכלית סטלה וונתניהו מחכים לתוצאות המשפט מה שנשאר בבזק זה הרבה עובדים בקבלנות שזה עבודה ערבית וקצת עובדי דור ב שמשלימים שכר בעבודות פרטיות היו זמנים שבזק הייתה רשות הדואר של צ.ה.ל של הפריפריה ומדינת ישראל ושל העובדים המסורים שלמדו במכללת בזק.