רן שלח, שותף מייסד ומנהל, קרן נוי, מספר בשיחה עם זמן אוויר על ההחלטה להשקיע בחברת בינת דאטה סנטרס, ואומר כי התוכנית היא לפעול יחד עם בינת להרחבת הפעילות בתחות חוות השרתים.
קרן נוי הודיעה הבוקר על השקעה של כ – 200 מיליון שקל בבינת דאטה סנטרס וזאת במקביל לגיוס הקרן החמישית בהיקף של 2 מיליארד שקל. פרטים סביב שווי העסקה, והיקף האחוזים שקרן נוי תחזיק לא פורסמו, אך מה שידוע הוא שהקרן לא תהיה בעלת שליטה בחברה לאחריה.
לדברי שלח "ניתחנו את השוק יחד עם חברת TASC והבנו שאם אנחנו רוצים להיכנס לתחום, עדיף לעשות את זה עם גורם מיומן ומוביל ברמת הפלטפורמה ולא ברמה של מתקן בודד, גם אם מדובר במתקן גדול".
"בינת היתה מבחינתנו הגוף המושלם לכניסה לשותפות. שילוב היכולות והמובילות של קבוצת בינת בתחומי התקשורת והמידע יחד עם ההון והידע בתחום החשמל של הקרן מהווים מבחינתנו win win אמיתי".
הוא הוסיף וציין "אנחנו מרגישים מאוד בנוח עם החברה ומכירים את משפחת זיסאפל הרבה שנים. לא היינו נכנסים לתחום עם חברה אחרת. הם נשארים בעלי השליטה ויש לנו הבנה מלאה של תכניות הצמיחה והאסטרטגיה של החברה".
















