שר התקשורת שלמה קרעי צפוי למנות את אלעד מקדסי סמנכ"ל כלכלה במשרד התקשורת לתפקיד המנכ"ל. מקדסי ימונה בשלב הראשון כמנכ"ל זמני לתקופה של 3 חודשים, כך נודע לזמן אוויר. קרעי רוכש הערכה רבה למקצועיות של מקדסי והוא החליט ללכת על מינוי מקצועי מלא של גורם מתוך המשרד, גם מתוך הבנה שהמינוי יביא שקט למשרד ויאושר ללא בעיות.
בסוף השבוע שעבר מועמדו של קרעי לתפקיד המנכ"ל זיו מאור, לא עבר את ועדת המינויים בשירות הציבורי בין היתר גם בשל זיקה פוליטית, ובעקבות כך החליט קרעי ללכת על מינוי מקצועי מתוך המשרד.
מקדסי הצטרף למשרד התקשורת ביולי 2023 מרשות התחרות שם צבר היכרות עם תחום התקשורת. מאז הוא עומד במרכז שורה של החלטות מהותיות שקיבל המשרד, וביניהן המדיניות בנושא השוק הסיטונאי והמחירים המעודכנים, הרפורמות בשוק הסלולר, הצוות הבינמשרדי לקידום הדור החמישי, הניסיון להכנסת שחקני תשתית חדשים לשוק הסלולר ועוד.

















למה ל -3 חודשים?
כדי לבחון האם הוא מספיק צייתן ומיישם גחמות השר?
זמני זו שיטה של מי שלא מסוגל לקבל החלטות