במשרד התקשורת רואים בעייתיות משמעותית בעסקאות פרטנר-yes וסלקום-הוט, כך אומר גורם בכיר במשרד בשיחה עם "זמן אוויר". לדבריו, כרגע המשרד מגבש את המלצותיו לרשות התחרות, שהיא הגורם המוסמך לאישור העסקאות. על פניו נראה כי העסקה של סלקום-הוט, שהוגשה מספר חודשים לאחר שעסקת פרטנר-yes נדונה, מייצרת קושי באישור שתי העסקאות במקביל. הבכיר סירב להתייחס לשאלה מה תהיה המלצת המשרד לרשות, אך מדבריו ניתן להעריך כי עסקה אחת היא אירוע שאפשר היה, אולי, לקבל ובתנאים, אך לא את שתיהן.
רשות התחרות היא הגוף המוסמך לאשר את שיתופי הפעולה בין פרטנר ל-yes ובין סלקום להוט בתחום הטלוויזיה. בטרם היא ניגשת לבדיקה, היא פונה למשרד האחראי על התחום ומבקשת את חוות דעתו. הרשות אינה מחויבת להתחשב בסדר הגשת הבקשות לאישור, והיא רשאית להחליט כי העסקה השנייה מחייבת דיון מחודש בשתי העסקאות. היא יכולה להחליט שהעסקה הראשונה תאושר, כפי שהראו תקדימים מן העבר שבהם נתנה הרשות קדימות לעסקה הראשונה באותו ענף, או לבחון את השפעות שתי העסקאות במקביל.
















