אגף התקציבים במשרד האוצר באירוע לא רצוי עם עזיבתם של שני אנשי מפתח בתחום התקשורת. נעם דן, אשר כיהנה כרכזת התקשורת באגף, הודיעה על סיום תפקידה לאחר עשור של עבודה באגף, מתוכן שנתיים בתחום התקשורת. במקביל, עמיתה לתפקיד, הרפרנט, נעם שרלו-בריגה, עבר לאחרונה לתחום האנרגיה באגף.
משמעות עזיבתם של שני אנשי המקצוע הבכירים מעוררת דאגה, שכן מחליפיהם יידרשו להתחיל את תהליך הלמידה מנקודת ההתחלה. מצב זה עלול להשפיע על יכולתו של אגף התקציבים לספק מענה מקצועי ומאוזן למהלכי משרד התקשורת ולקדם רפורמות נחוצות בענף.
במהלך כהונתם, היו דן ושרלו-בריגה מעורבים במספר מהלכים אסטרטגיים מרכזיים כמו קידום תהליך הפרטת דואר ישראל, התנגדות לפיטורי יושב ראש דואר ישראל, מישאל וקנין במהלך ההפרטה, בלימת יוזמות רגולטוריות שלהערכתם היו עלולות לפגוע בשוק, ובהן חוק השידורים, התנגדות לרפורמה בתחום הסלולר, אשר התמקדה בהקצאת תקציבים להקמת אתרים סלולריים באמצעות הפחתת אגרות ועוד.
תחום התקשורת בישראל מאופיין במורכבות רבה, הכוללת היבטים טכנולוגיים, כלכליים ורגולטוריים. שימור הידע המקצועי והניסיון המצטבר חיוניים להמשך קידום רפורמות מאוזנות בענף, ולכן העזיבה של שניהם לא טובה לשוק.
















