שר התקשורת שלמה קרעי ושר האוצר בצלאל סמוטריץ’, הודיעו בפגישה משותפת עם ראשי הרשויות ביו״ש על מכרז חדש שיפורסם היום (שלישי) להקמת עשרות אנטנות סלולר חדשות ביהודה ושומרון. כפי שפורסם בזמן אוויר https://zmanavir.co.il/cellular/26457/ מדובר בפעימה ראשונה של 22 מיקומים חדשים במכרז חסר תקדים עם חשיבות ביטחונית עצומה אשר עתיד לשפר משמעותית את איכות החיים של תושבי האזור. עשרות מיקומים נוספים יאושרו בקרוב בתיאום עם ראשי הרשויות וייצאו לפעימה נוספת.
בהודעה משותפת של משרדי תקשורת והאוצר נמסר כי המכרז גובש לאחר למעלה משנה וחצי של עבודת מטה מאומצת שכללה דיונים מקצועיים ופעילות משותפת של שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ לצד שר התקשורת שלמה קרעי, אנשי מינהלת ההתיישבות והמנהל האזרחי, קמ״ט תקשורת ומשרד התקשורת, להבטחת מענה מקצועי וטכנולוגי לפריסת תשתית סלולרית מתקדמת ולמציאת פתרונות תקציביים.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: מדובר בבשורה חשובה לתושבי יהודה ושומרון. שיפור התשתיות הסלולריות באזור הוא חלק מהמחויבות שלנו לצמצום הפערים בין כלל חלקי האוכלוסייה ולחיזוק ההתיישבות.
שר התקשורת, שלמה קרעי: “שיפור הכיסוי הסלולרי הוא צורך ביטחוני ואזרחי ראשון במעלה. במקביל להקמה של עשרות אתרים חדשים ביו"ש בשנתיים האחרונות ולאישור היסטורי של צו העיצומים, פעלנו על מנת להביא פתרון מערכתי ומהיר לפערים שהצטברו במשך עשרות שנים".
















