מנכ"ל סלקום אלי אדדי, החליט להחיות מחדש את גולן טלקום, ולהפיח בה חיים, אחרי שהחברה עברה בחודשים האחרונים תהליך הטמעה בסלקום. ענת גרינברג, אשר כיהנה עד כה כסמנכ"לית השיווק של החברה, מונתה לתפקיד מנהלת הפעילות של המותג. מינוי זה מהווה חלק ממהלך אסטרטגי להחזרת גולן טלקום לפעילות עצמאית.
באמצע השנה, במסגרת מהלכי התייעלות, הוטמעה גולן טלקום בחברת סלקום. בעקבות המיזוג, עזב מנכ"ל החברה, נדב אמסלם, את תפקידו. חלק מעובדי החברה נותרו במשרדי גולן טלקום ברחוב יגאל אלון בתל אביב, שם מחזיקה החברה בהסכם שכירות עד מאי 2025, בעוד אחרים עברו למשרדי סלקום בנתניה.
ואולם, מנכ"ל סלקום החדש, אלי אדדי, החליט לשנות את המדיניות שהנהיג קודמו בתפקיד, דניאל ספיר. בעוד ספיר הוביל מהלך לסגירת החברה והפיכתה למותג בלבד תחת אגף השיווק בסלקום, אדדי מאמין כי לגולן טלקום יש ערך שיווקי משמעותי דווקא כישות עצמאית.
במסגרת המהלך להחזרת עצמאות החברה, גרינברג פועלת בימים אלה לגיוס מנהלת שיווק שתפעל תחת ניהולה. צעד זה מהווה חלק מתוכנית רחבה יותר לחיזוק המותג ולהרחבת פעילותו בשוק התקשורת הישראלי.
חשוב לציין כי מהלך זה מתרחש בתקופה מאתגרת בשוק הסלולר הישראלי, המאופיין בתחרות עזה ובלחץ מתמיד להורדת מחירים. עם זאת, ההחלטה לשמר את עצמאותה של גולן טלקום מעידה על האמון ביכולתה להמשיך ולהתחרות בשוק באופן אפקטיבי.
















