חברת חלל-תקשורת דיווחה היום על התקשרות בהסכם חדש עם ספק תקשורת בינלאומי, במסגרתו תספק שירותי תקשורת לוויינית באמצעות הלוויין עמוס 17. ההסכם, שתקופתו 60 חודשים, צפוי להניב לחברה הכנסות של כ-5 מיליון דולר, עם פוטנציאל להגדלת ההיקף לכ-5.7 מיליון דולר.
העסקה החדשה מצטרפת למגמת הצמיחה שמציגה החברה, שדיווחה ברבעון השלישי של 2024 על גידול של 26% ברווח התפעולי, שהסתכם ב-6.3 מיליון דולר. הלוויין עמוס 17, שקצב ההכנסות השנתי שלו עלה ל-34.2 מיליון דולר, מהווה כעת כשליש מהכנסות החברה. צבר ההזמנות הכולל של החברה עומד על 141 מיליון דולר, מתוכו 54 מיליון דולר מיוחסים לעמוס 17.
מנכ"ל החברה, דן זיצ'ק, מסר כי החברה ממתינה לאישור משרד התקשורת להסדר שגובש עם בעלי האג"ח, שכבר קיבל את אישור בית המשפט והאסיפות הכלליות. לדבריו, "אישור ההסדר ומבנה הבעלות החדש יחזקו את מצבה הפיננסי של החברה ויתמכו בהמשך צמיחתה".
הצמיחה המואצת של חלל-תקשורת מיוחסת למיקוד אסטרטגי בשוק האפריקאי, לצד המעבר למודל עסקי של חברת שירותי תקשורת מבוססי לוויין והתייעלות תפעולית. החברה אף הציגה EBITDA ברמת שיא ברבעון האחרון.
















