אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל, הודיע על החלטתו לפרוש מתפקידו בתום כהונה של 14 שנים. הודעה על כך נמסרה היום לעובדי החברה. ברמן יישאר בתפקידו כמנכ"ל עד פברואר 2025, לטובת המשכיות בתפקיד. החברה תפתח את המשרה לאיוש מתוך החברה במסגרת התהליך תהליך האיתור. ברמן הודיע הוא כי הוא ילווה את המנכ"ל החדש ככל שיידרש.
ברמן הגיע לאריקסון ב – 2011, ולפני הצטרפותו היה חבר בהנהלת פרטנר וכיהן כסמנכ"ל אינטרנט ותקשורת קווית ולפני כן כסמנכ"ל טכנולוגיות. לפני שהצטרף לשוק הפרטי כיהן בתפקידי מפתח בצה"ל והגיע לדרגת אלוף משנה. בתקופתו אריקסון קנתה אחיזה משמעותית בשוק הסלולר בארץ, והיא הספקית הבלעדית של פרטנר, פלאפון, וויקום (בליבת הרשת).
ברמן מסר "במהלך השנים יצרנו באריקסון ישראל צוות מנצח. הגדלנו את נתח השוק שלנו בתחום הטלקום, הצלחנו להרחיב את תחומי העיסוק של החברה למגזר הציבורי ולרשתות למשימות קריטיות, ולשפר את הביצועים הפיננסיים והתפעוליים שלנו. אני מאוד גאה בהישגים שלנו. אריקסון ישראל היא היום – מקום עבודה מוביל, מצליח, מוערך ומשפחתי. אני רוצה להודות מעומק ליבי לעובדים, להנהלת אריקסון ישראל ולמנהלים באריקסון על התמיכה, השותפות והחברות לאורך השנים. תמיד אזכור את התקופה שלי באריקסון בחום ובלב מלא גאווה".
"זו לא החלטה שהתקבלה בלב קל. לאחר 14 שנים מדהימות באריקסון, מלאות אתגרים, הישגים ורגעים בלתי נשכחים, החלטתי שהגיע הזמן לעשות שינוי ולפתוח פרק חדש בחיי. אני מאמין שזה הזמן הנכון עבורי ועבור החברה ואני בטוח שהחברה תמשיך להצליח ולשגשג תחת הנהגה חדשה".
















